♥ Marie-Louise Nilsson ♥

Vinterkräksjukan *urk*

Kategori: Allmänt

Min pappa är ju ofta borta & jobbar i andra länder. Mamma och jag brukar då se till att verkligen få till lite mor och dotter-tid.
Pappa har nu varit i danmark i nästan 2 veckor och jag har mer eller mindre bott hemma hos mamma under denna tiden =)
Vi ha haft det supermysigt med god mat, filmkvällar och mycket skratt. Skrattet tystnade dock igår när jag hörde min mamma säga de fruktade orden "Jag mår illa"!
En timma senare var det kört.
Det var alldeles för sent för mig att ta mig hem så jag barrikerade mig inne i mitt gamla flickrum och lyssnade på mammas hulkande hela natten =/
 
Idag mår jag illa - har mått illa hela dagen, men jag misstänker att det bara är nerverna som spökar - min rädsla för att bli just magsjuk igen. Det finns väl ändå inget värre?
Hoppas verkligen att jag klarar mig. Har starka funderingar på att ge mig ut på krogen och "dricka bort" lite bakterier... Ska bara se om jag kan övertala någon först =)
 
Nu ska jag jobba vidare och försöka glömma alla tankar på sjukdom för en stund.
 
Hoppas ni alla därute mår bra =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: